Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av lenie - 2 augusti 2009 23:11



tyst

och

stilla




för




 om jag skrek

skulle du förstå

att du vunnit

och

lämna mig

att själv slicka mina sår






värre än döden ... 






jag biter mig i tungan

så hårt att jag känner

smaken av järn

bubblande fradgande blod i min mun ..



 

tyst .....



i väntan på att du ska

utdela det sista

dödande slaget



 

så nära nu .....



 

förtryckt av min egen rädsla

för de upprepningar

som jag vet kommer



 

efter solsken kommer regn

och efter regn kommer solsken



ett , två , tre , på det fjärde ska det ske .... 

jag orkar inte det ....

igen och igen



 

så nära nu


närmare .....






 hans händer kring min hals

inte ett ljud tränger ut ur min mun




 

det enda som står

mellan mig och döden


är mitt skrik

som aldrig kommer





 

när min bödel

lämnar mig

är jag äntligen fri ...


att


Vila i frid  .....



 















 



Ovido - Quiz & Flashcards