Alla inlägg den 19 juli 2009

Av lenie - 19 juli 2009 16:09


I mitt inre

nära min halsgrop 

mitt bröst 

där ini ... under 

 

finns du .. 

jag bär dig så nära 

så nära man kan komma och

någonsin kommer igen .. 

 

jag slits i bitar av känslan 

att älska 

att önska 

 

du är min 

jag vill ha dig .. 

en del av mig .. och en del av någon annan 

 

ord som betyder , men utan betydelse 

 


du rör dig i mig

förvissad om att jag älskar dig 

trygg , för världen 

 

önskar du förblir trygg

lilla barn .. 


för ingenting gör ont 

det blåser vi bort .. det onda .. 

 

jag ska viskandes sjunga nära ditt öra 

smeka din kind

hålla din hand ... 

älska dig


önskar jag kunde skydda dig 

 

till ingenting längre känns 

och inget kan göra dig illa ...

 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards