Alla inlägg den 20 juli 2009

Av lenie - 20 juli 2009 10:25


Du störtade in mot min kropp
Föll handlöst
Mot mitt bröstben
Jag smekte ditt toviga hår ... tröstande
Och sa att allt var bra ..



Vackerskatt ....



Inget var bra
Men det fick du aldrig veta ..



Jag höll för dina ögon
Bakband dig
Köpte dig hörselkåpor
Som stängde ute alla ljud …
De ljud du kunde höra utifrån



Bruset ini var konstant



Och smärtan




Jag tror du kunde känna hur min själ viskade till din ..
…..Allt blir bra



Precis innan  , då när …
Du tog ditt sista skälvande andetag
Och lät det stanna en stund



Innan det av sig själv dog ut
Precis som du
Dog ut ..



Och jag tror jag kände hur din själ viskade till min



.....allt blir bra …

som ett eko som sakta tonade ut ... 





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards